اکورد گیتار

اکورد گیتار
جدید ترین اکورد های گیتار 
Links

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گیتاریها و آدرس guitariha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





C             D            Em
من به تو حق میدم از من دلخوری
Am               Bm           G 
من به تو حق میدم اینجوری بری
Am            D                 B
امشب و پیشم بمون طاقت بیار
             Em           B 
زیر این بارون که سرما میخوری
C         D        Em
 
از تمام آدمای روزگار
Am        Bm           G 
من پناه آورده بودم سمت تو
Am          D                 B
من تورو از دست دادم عشق من
                 Em   B 
جا نداره واسه من قلب تو
Em       C     D       Em
دل تو زدم و دل بریدی از من
Em                     D           C
اشکامو دیدی دست کشیدی از من
Am        D                 C
این آخرین حرف منو قانع کن
B                  Am         G
غیر از علاقه تو چی دیدی از من
Em        C             D        Em
نمیشه بری من حرف دارم آروم باش
Em              D                C
مسئولی پیش اونکه بودی دنیاش
Am         D             C
اونکه نمیخواد زیر بارون باشی
B       Am         G
بارون گرفته تو هوای چشماش
C            D            Em
 
حق داری ترکم کنی اما بمون
Am      Bm           G 
تو نباید توی این ساعت بری
Am             D          B
من زیادی عاشقت بودم همین
               Em             B 
شد دلیل اینکه تو راحت بری
C            D       Em
 
دل سپردم تا بمونی پیش من
Am              Bm           G 
واسه هرچی غیر من دل دل زدی
Am          D             B
مشکلت من بودم انگار عشق من
             Em              B 
یک تنه تو قلب این مشکل زدی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 17 خرداد 1394برچسب:, ] [ 15:46 ] [ بهنام قدری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

بهنام قدری هستم و 17 سال سن دارم.علاقه شدیدی ب موسیقی دارم و ب همین علت این وبلاگ را ثبت کردم.لطقا نظر بدهید:)
Blog Custom

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





Online User

كد ماوس

.